Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2007 09:43 - Колко мислите ще свалят цената на Булгартабак?
Автор: svoboden Категория: Бизнес   
Прочетен: 988 Коментари: 0 Гласове:
0



Вече започна приватизационната надпревара за Булгартабак. 
Колко още скандални афери ще се обявят за Булгартабак?
Досега не ви ли е правило впечатление, че за която фирма се изнесат скандали и кражби, веднага след това общественото мнение казва: - да се приватизира.
А държавниците - Хиените, само това чакат, да лапкат, да късат плътта на народа. Знаем, че без афери не може. Навсяйъде по света ги има, но там поне пускат по малко трохи да паднат на земята, така и гладния народ да похапне. При нас КРАДЕЦА вика дръжте крадеца. Където барне прокуратурата и започва приватизация - преебв...я. 
После се започва аз на Сульо му казах да не продаваме, Аз на Мульо му казах, че ще стане така!
Държавата трябва да краде иначе не е държава. Навсякъде го има, но се нарича различно. Данък, мито, такса, налог, запор и т.н. Плащаме си за безхаберието. Не е важно аз дали съм добре, важно е на Вуте да му е зле. Днес поздравихте ли колегите? Здравейте, Добър ден, Добро утро.


Тагове:   мислите,   Булгартабак,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: svoboden
Категория: Новини
Прочетен: 340613
Постинги: 127
Коментари: 184
Гласове: 292
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930