Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2008 10:05 - Coca-Cola Румъния в България
Автор: svoboden Категория: Бизнес   
Прочетен: 2025 Коментари: 3 Гласове:
0



Здравей,
Много се подразних днес, когато си купих Кока-Кола в кутийка и с недоволство разбрах, че основните надписи са на румънски и после на български, а както знаем дори и в латинската азбука буквата Б е преди буквата Р, но когато е внесено от Румъния е така,  което ме наведе на мисълта, че май кенчето е внесено от братска Румъния - нищо лошо към румънците, дори ги уважавам, защото са си извоювали по-добри условия на живот.
Замислих се над неотдавнашното недоволство на Кока-Кола, че дистрибуторите са виновни за неуредиците с доставките, затова от фирмата поеха нещата в свои ръце.
Сега вече се изясняват нещата. На много места по малките магазинчета няма от напитката или поне не всички разфасовки.
Мисълта ми е щом голяма компания като споменатата по-горе внася продукцията си от съседни страни вместо да увеличи производството си тук и да наеме още работници с което ще намалее малко безработицата и ще се плащат данъци на държавата, тя предпочита да се еб... с българите.
Ще направя собствен бойкот на продуктите на тази фирма, защото тя според мен не уважава НАС българите.
Приятен ден.



Тагове:   България,   Румъния,   Coca,   Cola,


Гласувай:
0



1. radihache - всъщност...
27.06.2008 10:18
напитката в кен се произвежда в Гърция, а се разпространява в България и Румъния. Да не говорим, че е прекалено разредена. И аз се изненадах неприятно като открих това. И аз бойкотирам coca-cola в кен!
цитирай
2. анонимен - Ха-ха
27.06.2008 11:36
ВАС българите!

Поздрави
цитирай
3. анонимен - Ti otkude si
27.06.2008 14:13
Здрасти,
Защо така ВАС българите?
Ми българи какви да сме.
Значи трябва да бойкотираме и продуктите от Гърция:-)
Щом те лижат гъзовете на румънците.
Май и в тяханата азбука Б е преди Р. Ако е обратното моля да ме извинят гърците.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboden
Категория: Новини
Прочетен: 341069
Постинги: 127
Коментари: 184
Гласове: 292
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930