Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2007 12:25 - Не само храната е най-скъпа у нас
Автор: svoboden Категория: Технологии   
Прочетен: 1674 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 21.08.2007 12:29


Преди време получих съобщение да си ъпгрейдна Windows-а, и на другия ден започна да ми излиза съобщение, че версията е невалидна и съм бил жертва на пиратство. Реших да видя, колко ще ми струва да се сложа според нормите:-). 
Да ви призная, всички други страни, които поставих на мястото на България, лицензирането беше по-евтино. Само за БГ беше 148 $, за Афганистан беше 120$, за Германия 130$ нещо такова. Пробвах още няколко страни, честно ви казвам само за БГ цената беше най - висока.
Писна ми, искам и при първа възможност ще отида да живея в чужбина.
Обичам си родината, дори съм се грижил за нейна собственост без грам лев да взема, нито да искам за това. 
Просто не издържам вече, незнам как да го нарека, защото то е съвкупност от садизъм, изнасилване, оргия, лицемерие, башибозукизъм и т.н. от страна на правителството.
Не може страни от третия свят да имат по - добри условия за живот.
Оптимист съм, но вече ми писна. Ставам като другите. Крада - колкото мога, лъжа - колкото мога, бягам - колкото мога.
Абсурдистан е държавата в която ни карат да живеем.


Тагове:   най,   НАС,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tonitochev - еми може и да не крадеш от
21.08.2007 21:45
Mikrosoft.Може и да не даваш сто и кусур долара,шом искаш да си честен.
цитирай
2. tonitochev - еми може и да не крадеш от
21.08.2007 21:46
Mikrosoft.Може и да не даваш сто и кусур долара,шом искаш да си честен.
цитирай
3. анонимен - Защо се учудвате
22.08.2007 10:03
Затова положението е такова.
Правителството не се стреми към подобряване на положението на своите поданици. Липсва ли контрол нещата трудно се поправят.
цитирай
4. анонимен - Какво ти е скъпото?
22.08.2007 10:06
Цените са нормални. Нашите доходи са ниски. Виж зърнопроизводителите, предлагат им по-висока цена в чужбина и те продават там. КОгато ни вдигнат доходите ще ти се струва нормално, няма да обръщаш внимание, а за сега крадни и с гъзо:-)
цитирай
5. анонимен - Ако имаше контрол
22.08.2007 10:10
Ако имаше контрол от страна на институцийте, щеше да е по - евтино. Всеки търговец да покаже надценката си и ще се види, че тя е 300%, но щом ни се налага монопол ще е така. Аз ползвам пиратски неща и ми е по - лесно. КОгато ми позволява джоба тогава ще си ги купувам от магазина, т.е.никога в нашата държава.
цитирай
6. анонимен - Абсурдистан а?
22.08.2007 10:15
Ми няма на кой да се опреш. Синдикатите подкупни. Контрола подкупен. Политиците Отрепки подкупни. Парламента - обществена тоалетна. Всеки оставя фекалиите си (СЕРЕ СЕ ЯКО) ония търбуси трябва да се изтърсят някъде. Цяла нощ ядене и пиене. Нека българския народ започне да ги кълне, то ще ги стигне.
цитирай
7. svoboden - Предлагам да се..
22.08.2007 10:33
Организират пътувания до европейските институции. Както на времето ни водеха по фабрики и заводи. В Европа да се запознаят обикновените български граждани, как би трябвало да работи една държава, един парламент, едни депутати. Когато хората видят, колко малко е нужно ще започнат да си търсят правата.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboden
Категория: Новини
Прочетен: 340489
Постинги: 127
Коментари: 184
Гласове: 292
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930