Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2011 22:12 - Внимание Измамници на хоризонта
Автор: svoboden Категория: Новини   
Прочетен: 2185 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Оказва се в нашата мила държава, която става все по-немила, заслугите са на политиците - не само сегашните, но това е друга история, та оказва се не ви стигат ежедневните проблеми и трудностите свързани с оцеляването в Р България, с които всеки трети е обременен и му се налага да прилага какви ли не хватки за да може да се събуди утре поне жив, ами трябва и да изкарва пари и за всеки решил да глозга омършавелите ни кокали, но така е в държава, където най-висшата цел е да се унищожи плебея.
Може би всеки от вас е чувал за договорите от разстояние?
Наскоро и аз разбрах, за съжаление това се случи и на мой близък възрастен човек.
Оказва се, че са му се обадили от Виваком и като лоялен клиент са му предложили да сключи договор за една година с безплатен телефон и без никакъв абонамент. Той им е отговорил, че не се знае колко ще живее още и че това не го интересува, защото не разбира от тези неща.
При поредното ми посещение при него видях писмо от горецитираната фирма, че е сключил договор от разстояние за две години по някакви безумни суми за абонамент.
Разбира се той не е реагирал, защото не е наясно какво е станало.
Иначе си е нормален човек, но просто не обръща внимание на подони неща, смята, че всеки му мисли доброто - добряк.
Аз се обадих на мизерниците Виваком и им казах, че няма подобно нещо.
Казаха ми, че ще проверят разговора и щ се обадят.
Пак аз им се обадих и ми казаха, че договорът е валиден. минали сроковете и нищо не може да се направи.
Бях бесен. Сигурен съм на 90%, че тази пошла фирма, както и другите сигурно, проверяват ЕГН-тата и звънят на по-възрастните хора, кои чул, кои не чул се задължава да плаща на тези мизерници. Необходимо е само да кажете някъде "ДА", другото оставете на тях.
Но Господ има, сигурен съм.
Може сто червени кончета да си вържат пак ще ги стигне. На добър човек, които му мисли лошото страда 10 пъти повече.
Просто нямам думи, това не е държава. Отказвам да се оприлича на подобна формация, където не си зачитан с никакви права.
В Р България няма права.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Успокойте се !Тазипрактика същ...
15.12.2011 23:12
Успокойте се !Тазипрактика съществува и в Испания.Само че тука можеш да си върнеш последните 3 месечни сметки в банката като само заявиш,че са ти надвзети неправомерно.Дреболия,но съществена.
цитирай
2. zaw12929 - Едва са се отървали от измамниците
16.12.2011 07:39
На 100% инвалиди тази фирма взема безплатните минути, без да даде възможност да се проведе нито един разговор от телефона му Ограбване с лъжи

МОБИЛТЕЛ- година след риключване договора и си взела стационарния телефон праща сметки, даже фирма за принудително събиране.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboden
Категория: Новини
Прочетен: 340896
Постинги: 127
Коментари: 184
Гласове: 292
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930